dijous, 15 de gener del 2009

ÚLTIMA ENTRADA DEL BLOG


Doncs, amb els examens a tres o quatre dies, dono per finalitzat aquest blog dintre del marc de l'assignatura de NTAE.
Realment ha sigut una assignatura que m'ha sorprès, perquè encara que ja tenia alguns coneixements previs del món informàtic, m'he hagut de posar de valent per poder interioritzar els continguts teòrics i pràctics que hem treballat. La part de l'assignatura que més m'ha motivat i més feina m'ha donat, ha sigut la part pràctica a l'hora de fer treballs en grup o individuals. El repte del treball cooperatiu, i la incertesa que comporta sempre qualsevol treball de recerca , han servit per enriquir encara més la curiositat que ja tenia sobre l'aplicació pedagògica de les TIC.
Agraeixo als companys de classe, al professor i , en especial, als meus companys de grup amb els que hem compartit tantes hores , el bon ambient lectiu d'aprenentatge que he viscut en tot moment dins i fora de l'aula en l'ambit d'aquesta assignatura.
Personalment, tinc l'intenció de donar seguiment als estudis de magisteri amb l'itinerari de les noves tecnologies. És una idea que ja tenia preconcebuda, però que amb la vivència d'aquest quadrimestre he acabat de confirmar.

Desitjo molta sort a tothom als exàmens i, sobretot, s'han de mantenir els anims vagin com vagin. De fet, la nota d'un examen mai apagarà la satisfacció de l'aprenentatge assolit.

Jordi Bermúdez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada